Cestování

Brusel

30. listopadu 2013 v 11:26 | L'Artiste
Na začátku září jsem byla se školou na našem nejspíše posledním společném výletě - náš cíl byla jižní Anglie. Cestou jsme strávili jedno odpoledne v Bruselu. Je to strašně krásné město. Dovedla bych si představit tam žít. Jih Anglie mě sice oslovil více, ale jsem strašně ráda, že jsem to naše evropské hlavní město mohla vidět.

Čím jiným začít, než momentkou z jednoho obchodu s belgickými pralinkami :)

Další úlovek - tentokrát z hlavního náměstí.

Côte d’Azur

18. září 2013 v 19:59 | L'Artiste
Pokračování minulého článku - v rámci naší dovči u moře jsme navštívili i sousední Francii a Monako. Konečně zase ve frankofonní zemi, kde můžu vyzkoušet svojí (ne)šikovnost v jazyce místních domorodců :D
Město Nice je strašně krásné a tím pádem až nechutně fotogenické. Dovolenkový ráj - v poslední době zejména turistů z Východní Evropy. Trochu mi to připomnělo naše nechvalně proslulé Karlovy Vary :D Azbuka. Azbuka everywhere.

Ligurie

6. září 2013 v 20:40 | L'Artiste
Po téměř měsíci se znovu hlásím - tentokrát s fotkami z dovolené u moře. Tenhle rok, stejně jako minulý, jsem byla v Itálii. Mám k té zemi téměř citový vztah. Jezdím tam od malička a za tu dobu jsem si na tamější prostředí a lidi zvykla. Dokonce jsem "pochytila" základy italštiny :D
Minulé léto to bylo krásné Toskánsko, ze kterého jsem byla opravdu nadšená. Chtěla bych se tam určitě ještě vrátit, protože je tam velké množšství zajímavých míst, které jsme nestihli navštívit. Tenhle rok jsme se rozhodli pro Ligurii. Byla jsem tam asi po třetí, takže jsem to tam znala dost dobře. Trochu mě mrzelo, že jsem neviděla téměř nic nového.
Fotky z tohohle léta se opět trochu liší od těch z předchozích let. Budu se opravdu asi muset na svět začít dívat optimisticky, protože se mi zdají až příliš temné. Neplatí to o všech - některé jsou typicky dovolenkové, sluníčkové a plážové.

Cestou jsme navštívili Lago di Garda na severu Itálie. Na koupání bylo bohužel chladno, takže jsme mohli pouze pozorovat tohle krásné panorama :)

Rakousko

9. srpna 2013 v 19:15 | L'Artiste
Nejsem moc velký nadšenec do "turistických dovolených", ale vždycky se tak stane, že každé léto jedu minimálně na jednu. Letos byly dokonce dvě - a ta druhá právě v Rakousku. Byli jsme ubytovaní v městečku Leogang - to je přibližně na půl cesty mezi Salzburgem a Zell am See. Obě města jsme i navštívili. Viděla jsem je už podruhé, ale stále mě nepřistanou udivovat. Němci a Rakušani jsou úplně jiní než Češti. Oni se totiž dokonce zajímají o prostředí v němž žijí. A nejen to - jsou k sobě i slušní - chování v Čechách naprosto nevídané. Německy sice neumím ani slovo, ale dokázala bych si představit tam žít.

Panorama v centru Zell am See. Nádherné jezero, podle kterého má také město svůj název, okupovala mládež koupající se na pozadí mohutných hor. Řeknu vám, zvykla bych si tady :D

(Ne)tradiční dovolená

28. července 2013 v 10:48 | L'Artiste
Konečně doma. Po dvou týdnech - první týden jsme strávila v Krkonoších, pak následovala dvou denní pauza doma, a poté znovu odjezd - tentokrát do Rakouska.

Fotky z Krkonoš jsem stihla dodělat až teď. Už mě ani nepřekvapilo, že jsem nenafotila téměř žádné krajinky, výhledy a podobně. Prostě se tak nějak stalo, že nemám skoro ani žádné fotky přírody :D

Byli jsme ubytováni ve vesnici Temný Důl. Moje sarkastické a ironické já z toho bylo naprosto nadšené. Jedu se rekreovat do temného dolu. Kam jinam bych taky já měla jet, že jo :D Ale kupodivu to tam bylo docela zajímavé. Sever Čech je jiný než můj rodný západ. Bylo poučné to tam vidět.

Patřila k naší chatě a byla velmi ochotná pózovat, takže proč ji nevyfotit? :)

To co se nikam nevešlo

28. září 2012 v 12:18 | L'Artiste
Úplně poslední fotky z dovolené, které se nikam nevešly :)

Volterra

19. září 2012 v 19:33 | L'Artiste
Volterra je další město, které mě úplně dostalo. Historické centrum je poměrně malé, ale dají se tam objevit krásná zákoutí. Celé město má takovou zvláštní tajemnou atmosféru. Všude nacházíte etruské znaky, které mohou působit až strašidelně :)

ostrý kontrast mezi histrorickými domy a moderní technologií.

Siena

16. září 2012 v 11:52 | L'Artiste
Narozdíl od Pisy mě Siena okouzlila. Celé město má úžasnou atmosféru. Je tam spousty krásných uliček, restaurací a všude na vás dýchá historie :)

Nejznámější dominanta města - Věž na Piazza Del Campo

Pisa

10. září 2012 v 18:32 | L'Artiste
Pisa je známá hlavně díky šikmé věži. Ta ovšem spolu s baptisteriem a dómem tvoří jediné dominanty města. Bylo skvělé tu slavnou stavbu vidět (vážně je strašně našikmo :D), ale zbytek města mě příliš neohromil...
Tady máte něco z fotek :)

Livorno

5. září 2012 v 21:35 | L'Artiste
Jeden z výletů, který jsme na dovolené podnikli, byla návštěna Livorna. Je to přístavní město velké jako moje rodná Plzeň. Hned mi to tam připadalo sympatičtější :) Není příliš turistické, což se mi vážně líbilo.

Reklama

Veškeré fotografie, grafika a texty jsou chráněny autorským právem!